Părțile contractante 

Digisinergy S.R.L., cu sediul social în Str. Dr. Clunet 9, Et. 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J2021010802404, CUI RO 44477584, atribut fiscal RO, operator al platformei www.Service365.ro, în calitate de Furnizor. 

şi 

Clientul, utilizator al platformei Service365 și al tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia, a fost de acord cu următoarele: 

1. Definitii: 

Service365.ro: site-ul, precum și toate serviciile accesibile pe acest site sau subdomeniile acestuia. 

Serviciu: Serviciile puse la dispoziție de către Furnizor prin intermediul site-ului www.Service365.ro, sub formă de abonament. 

Client: Persoana juridică care plasează o comandă pe site-ul www.Service365.ro și/sau se înregistrează cu un cont. 

Comanda: Comanda de achiziționare a unuia sau mai multor servicii afișate pe site-ul www.Service365.ro, efectuată de către un client care dorește să beneficieze de acel/acel(e) servicii. 

2. Obiectul și acceptarea acestui Contract de servicii 

2.1. Acest Contract de Servicii este aplicabil tuturor conturilor deschise prin intermediul www.Service365.ro. Clientul se obligă să cunoască aceste condiții înainte de a plasa o comandă sau de a deschide un cont. Toate comenzile și deschiderea unui cont implică acceptarea de către Client a tuturor acestor condiții de furnizare a serviciilor. 

Confirmarea se consideră îndeplinită și reprezintă o acceptare de către Client a Contractului, în conformitate cu legislația în vigoare, în următoarele cazuri:   

  • Clientul a trimis datele sale pentru crearea contului de client.   
  • Clientul a creat contul de client din interfața aplicației. 

2.2. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții de serviciu în orice moment. Versiunea aplicabilă unei comenzi plasate este cea în vigoare pe www.Service365.ro la momentul plasării comenzii de către client. 

2.3. Serviciile Service365.ro pot fi accesate dintr-o serie de interfețe precum: browsere web si aplicații iOS și Android. 

2.4. Lista de prețuri pentru serviciile oferite poate fi găsită la www.Service365.ro sau, după caz, de la un reprezentant al Furnizorului, inclusiv prin email sau telefon. Prețul va fi stabilit de către Furnizor în funcție de nevoile Clientului și perioada pentru care se achită serviciul. Plata serviciilor de către Client reprezintă acceptarea de către Client a prețului oferit de Furnizor. 

3. Durata contractului 

3.1. Prezentul contract se încheie pe perioadă nedeterminată, începând de la data plasării comenzii sau de la data creării contului, iar obligațiile părților intră în vigoare de la această dată. 

3.2. Imediat ce se efectuează plata pentru tipul de abonament ales, Clientul va avea acces la serviciile incluse în pachetul de abonament din momentul confirmării plății de către Furnizor. Comanda poate fi anulată până în momentul plății. Eventualele erori apărute în comanda efectuată de Client pot fi corectate până în momentul confirmării plății de către Furnizor, printr-un email trimis la sales@digisinergy.ro sau la numărul de telefon 0767055966, în zilele lucrătoare, între orele 09:00 și 18:00. 

3.3. În cazul în care Clientul nu anunță anularea abonamentului ales cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea perioadei de valabilitate a abonamentului, abonamentul se va prelungi automat în fiecare lună fără nicio formalitate. 

3.4. Furnizorul oferă posibilitatea de a testa gratuit serviciile Service365 pe o perioadă de 30 de zile pentru un număr limitat de credite, conform ofertei primite. După expirarea acestei perioade, Clientul poate opta pentru un abonament. Dacă nu mai dorește să continue serviciile, accesul va fi întrerupt definitiv. 

3.5. Activitatea contului Clientului va fi ștearsă automat la 3 luni de la expirarea abonamentului. În cazul în care Clientul nu a continuat cu un abonament plătit, ștergerea se va face la 1 luna de la expirarea creditelor  de probă. Datele șterse nu vor putea fi restaurate. 

4. Valoarea contractului și plata 

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Furnizorului taxa de abonament, stipulată la momentul finalizării comenzii și valoarea numărului de credite pentru serviciile care au depășit valoarea cuprinsă în abonament. 

4.2. Furnizorul va trimite periodic notificări de plată în conformitate cu tipul de abonament ales. 

5. Disponibilitatea serviciilor afișate 

5.1. Orice modificare a tarifelor sau a disponibilității serviciilor va fi comunicată prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin Service365.ro, cu cel mult 15 zile calendaristice înainte de orice modificare. 

5.2. Serviciile de întreținere Service365.ro sunt anunțate prin Service365.ro sau prin email. 

5.3. Clientul este responsabil pentru actualizarea datelor din contul de utilizator de îndată ce apar modificări. Furnizorul nu își asumă responsabilitatea în cazul producerii vreunei daune sau pierderi de orice natură din cauza imposibilității accesării adresei de e-mail declarate în contul de utilizator. 

5.4. Accesul la serviciile Service365 este posibil până când serviciul este reziliat și/sau contul de Client este șters, indiferent de progresul tehnologic sau modificările, cu excepția cazului în care Clientul nu își mai plătește abonamentul. Acest acces include și actualizări legislative pentru serviciile disponibile, precum și asistență pe întreaga perioadă a acestui contract. 

5.5. Furnizorul depune toate eforturile pentru a oferi acces permanent la serviciile oferite, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decât în ​​măsura de 99,8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de întreținere anunțate în prealabil prin e-mail sau în cadrul serviciului, dar include acele perioade de întreținere neanunțate. Ca atare, având în vedere dependența serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitări tehnice și de sistem care pot apărea, Furnizorul își asumă o obligație de diligență cu privire la disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. În cazul în care Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Furnizorului pentru o perioadă mai mare decât cea menționată mai sus, Clientul poate solicita rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil. 

5.6. În cazul în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Furnizorului, Clientul își poate exporta documentele. În cazul în care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Clientului (neplată, încălcarea prezentului contract etc.), Furnizorul va permite exportul datelor contra cost. Pe toata durata abonamentului Clientul isi poate exporta datele. Furnizorul nu își poate asuma nicio obligație legată de modul în care aceste date pot fi încărcate în alte sisteme informatice. 

6. Drepturile și obligațiile părților 

6.1. Drepturile și obligațiile Clientului 

6.1.1. Clientul este singurul responsabil pentru tot conținutul existent în contul său și pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe părți, inclusiv transmiterea unor date eronate către terți. 

6.1.2. Clientul se obligă să folosească serviciile oferite de Furnizor în deplină legalitate și cunoscând prevederile legale în vigoare cu privire la activitatea pe care o desfășoară. 

6.1.3. Clientul se angajează să respecte în totalitate prevederile referitoare la drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal cu privire la datele introduse în sistem. 

6.1.4. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratețea și legalitatea documentelor emise și a fișierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite. 

6.1.5. Clientul va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale în vigoare și este obligat să respecte legislația în acest domeniu, iar Furnizorul nu poate fi făcut responsabil pentru eventuale daune sau încălcări ale drepturilor terților. 

6.1.6. Clientul are dreptul de a adăuga mai mulți utilizatori cu diferite drepturi de acces – integral sau parțial – la contul său. El își poate delega atribuțiile unuia sau mai multor utilizatori. 

6.2. Drepturile și obligațiile Furnizorului 

6.2.1. Furnizorul asigură: 

  • Posibilitatea de a încărca și trimite automat date către terți. 
  • Posibilitatea de a extrage informații din imagini realizate cu camera telefonului mobil. Pentru extragerea informațiilor se folosesc cele mai moderne tehnologii, însă succesul recunoașterii este condiționat și de calitatea imaginii. 
  • posibilitatea de a crea, personaliza, administra si gestiona documente emise prin serviciile oferite.  
  • asistenta in zilele lucrătoare intre orele 09:00 si 18:00 pentru probleme legate de Service365.ro. 
  • backup de date 
  • conectare la sistem printr-un protocol de comunicare securizat (https) 
  • sincronizarea datelor din contul de utilizator, astfel încât acestea să fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin acces la Internet.  

6.2.2. www.Service365.ro  acționează ca gazdă pentru conținutul adăugat de către Client, în condițiile legislației aplicabile. În același timp, în cazul anumitor servicii, o parte limitată a datelor poate fi stocată și pe dispozitivele Clientului. 

6.2.3. Furnizorul nu moderează, monitorizează sau exercită niciun control asupra datelor, informațiilor și documentelor Clientului. În cazul în care Furnizorul primește o notificare fundamentată de la autoritățile competente sau de la o terță parte în conformitate cu legislația în vigoare privind existența unui conținut ilegal sau a unor activități aparent ilegale desfășurate de Client, acesta își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau de a bloca accesul la acesta până la soluționarea notificării. 

6.2.4. Fiecare Client va avea un sistem de utilizatori care pot fi configurați cu un anumit set de drepturi. Clientul poartă întreaga responsabilitate în cazul în care utilizatorii agreați de Client încalcă prevederile din prezentul contract sau se angajează în activități ilegale sau imorale. 

6.2.5. Furnizorul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitățile care pot compromite contul Clientului, daca Clientul să nu le-a protejat corespunzător sau nu a utilizat toate măsurile de securitate puse la dispoziție de Service365. 

6.2.6. Furnizorul oferă, împreună cu utilizarea legală a Service365.ro, un drept de utilizare (licență) neexclusiv și nelimitat în timp și spațiu pe perioada abonamentului, exclusiv pentru utilizarea serviciilor oferite, pentru programele de calculator și alte lucrări protejate prin dreptul de autor, drepturi conexe sau legea sui-generis. 

6.2.7. Dacă timpul de funcționare este sub 99,8%, vom oferi o compensație procentuală din valoarea abonamentului conform articolului 5.5. 

7. Înregistrare, parole și responsabilități 

7.1. Înregistrarea unui cont este gratuită. Furnizorul recomandă utilizatorilor înregistrați să nu dezvăluie nimănui parolele lor de acces. 

7.2. Deoarece nicio transmisie de date prin Internet nu poate fi garantată a fi 100% sigură, in consecință, în ciuda eforturilor noastre de a vă proteja informațiile și de a folosi protocoale securizate de transmitere a informațiilor (https), Furnizorul nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise prin internet. Prin urmare, orice informație trimisă va fi pe riscul Clientului. 

7.3. Orice acces neautorizat la elemente nepublice ale site-ului www.Service365.ro sau acces de către alte persoane decât cele autorizate la un cont Service365 reprezintă infracțiunea de acces neautorizat la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare. 

8. Răspunderea contractuală 

8.1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru modul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de către Furnizor, precum și pentru modul în care configurează sistemul pentru utilizatorii care au acces la contul Clientului și comportamentul acestora. 

8.2. Clientul este singurul responsabil pentru introducerea informațiilor într-o manieră corectă și completă, precum și pentru menținerea acurateței informațiilor sau actualizarea acestora în contul Service365. 

8.3. Furnizorul nu poate fi tras la răspundere dacă Clientul folosește caracteristicile Service365.ro în scopuri ilegale sau imorale. 

8.4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi Furnizorul pentru orice daune, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea sa. Prin acest document, Clientul înțelege și acceptă că Furnizorul își va transmite datele către organele de anchetă, dacă legea îl obligă să facă acest lucru. 

8.5. Deși depune eforturi constant pentru a asigura calitatea și corectitudinea mesajelor publicate pe site, Furnizorul nu poate garanta, în mod expres sau implicit, cu privire la conținutul, programele de calculator sau produsele și serviciile publicate sub egida sa. Furnizorul nu își asumă răspunderea, în nicio circumstanță, pentru orice daune sau eroare cauzate direct sau indirect, pentru orice pierdere directă sau indirectă de profit (inclusiv, dar fără a se limita la: daune pentru pierdere de profit, întrerupere a activității sau alte daune materiale), suferite ca urmare a utilizării sau întreruperii utilizării sau a lipsei de regularitate a informațiilor și serviciilor furnizate de site. 

8.6. Clientul este singurul responsabil pentru verificarea, introducerea informațiilor într-o manieră corectă și completă, precum și pentru adăugarea, menținerea acurateții informațiilor sau actualizarea acestora în contul Service365. 

9. Rezilierea contractului 

9.1. Prezentul contract încetează în următoarele cazuri: 

  • părțile convin de comun acord să rezilieze contractul; 
  • neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă repetată a obligațiilor contractuale de către una dintre părți; 
  • hotărâre unilaterală a uneia dintre părți, transmisă în scris celeilalte părți; primirea notificării de încetare trebuie să aibă loc cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de data fixată pentru încetarea colaborării; 
  • în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragere a autorizației de funcționare a unuia dintre antreprenori, caz în care părțile vor fi ținute să-și satisfacă datorii între ele, datorii rezultate până la momentul intervenției cauzei dispariției. 

10. Exonerare de răspundere 

10.1. Furnizorul nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice daune sau costuri care ar putea apărea din întârzierea plăților care sunt în sarcina Clientului, precum și pentru încălcarea de către acesta din urmă a oricăror obligații legale, dacă acestea nu se datorează vinei directe a Furnizorului. 

11. Confidențialitate 

11.1. Părțile se obligă să asigure deplina confidențialitate a tuturor informațiilor pe care le dețin sau le vor dobândi pe parcursul derulării contractului, informațiile confidențiale sunt informațiile inaccesibile unor terțe persoane a căror divulgare ar putea afecta imaginea și activitatea ambelor părți.  

11.2. Părțile convin anticipat și în mod expres să considere confidențiale toate informațiile, datele și documentele obținute, legate de îndeplinirea obiectului prezentului contract și se obligă să nu le divulge sau sa le transmită terților pe toată durata prezentului contract doar cu acordul scris al celeilalte parți.  

11.3. o parte contractantă nu are dreptul, fără acordul scris al celeilalte parți:  

  • de a utiliza informațiile și documentele obținute sau la care are acces în perioada de derulare a contractului, în alt scop decât acela de a-și îndeplini obligațiile contractuale.  

11.4. Dezvăluirea oricărei informații, față de persoanele implicate în îndeplinirea contractului, se va face confidențial și se va extinde numai asupra acelor informații necesare îndeplinirii contractului.  

11.5. O parte contractanta va fi exonerată de răspunderea pentru dezvăluirea de informații referitoare la contract dacă una din următoarele condiții este îndeplinită:  

  • informația era cunoscuta parții contractante înainte ca ea sa fi fost primită de la cealaltă parte contractantă,
  • informația a fost dezvăluită după ce a fost obținut acordul scris al celeilalte părți contractante pentru asemenea dezvăluire,
  • partea contractantă a fost obligată în mod legal să dezvăluie informația.

11.6. Încălcarea clauzei de confidențialitate conduce la perceperea de daune interese. 

12. Forță majoră 

12.1. Forța majoră exonerează părțile de răspundere în cazul neîndeplinirii parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majora se înțelege un eveniment independent de voința parților, imprevizibil si insurmontabil, survenit ulterior încheierii contractului si care împiedică părțile sa-si execute integral sau parțial obligațiile asumate. 

12.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în scris, în termen de maximum 5 zile de la apariția acesteia. 

12.3. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în termen de maximum 15 zile de la încetarea acesteia. 

12.4. Dacă aceste circumstanțe și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea ulterioară a contractului. În acest caz, niciuna dintre părți nu are dreptul de a pretinde celeilalte despăgubiri, dar are datoria de a-și onora toate obligațiile până la această dată. 

14. Legea aplicabilă 

14.1. Litigiile care se vor naște din prezentul contract sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desființarea lui, vor fi soluționate pe cale amiabilă. 

14.2. Dacă Părțile nu vor ajunge la o înțelegere amiabilă, atunci se vor adresa instanțelor judecătorești competente de la sediul Furnizorului. 

15. Dispoziții finale 

15.1. Părțile declară că au înțeles toate clauzele prezentului contract prin acceptarea acestuia, orice contract anterior neproducând efecte juridice între ele. 

15.2. Furnizorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic acești termeni. În astfel de cazuri, Furnizorul va informa în prealabil Clientul, prin postarea acestei politici pe site cu maximum 5 zile calendaristice înainte de intrarea ei în vigoare, motiv pentru care Clientul este invitat să verifice periodic conținutul acestui document. 

15.3. Orice notificare către Furnizor trebuie trimisă electronic la adresa de e-mail sales@digisinergy.ro.